Ervaart u enige moeilijkheden ?
Leg het ons uit!
Veelgestelde vragen
Als u de optie voor vrachtwagenbezorging door Bruyerre niet kunt selecteren, moet u het probleem duidelijk definiëren om dit probleem op te lossen:
Heeft u in het verleden ooit een levering ontvangen van een Bruyerre-vrachtwagen ?
1. Als dit probleem zich voordoet, is het mogelijk dat u niet bent ingelogd op het juiste klantaccount. Heeft u uw account handmatig aangemaakt? Zo ja, vul dan het onderstaande formulier in. We zullen uw account dan verwijderen en u de inloggegevens voor het juiste klantaccount toesturen.
2. Bent u ingelogd op uw klantaccount? Zo ja, dan is uw bezorgroute mogelijk gekoppeld aan uw afleveradres. Standaard is het afleveradres mogelijk uw klantaccountadres. U moet daarom uw afleveradres wijzigen. Dat is heel eenvoudig!
- Op de pagina waar u de bezorg- en betaalmethoden kunt kiezen, ziet u het volgende veld; klik op Bewerken:

- Vervolgens kunt u het verzendadres wijzigen en het juiste afleveradres selecteren.
- Als u een account van een derde partij gebruikt dat gekoppeld is aan uw klantaccount: Selecteer het afleveradres dat begint met uw klantaccountnaam. Er mogen geen andere namen volgen.
- Als u bent ingelogd op uw klantaccount: Selecteer het afleveradres dat eindigt op LIV of LIVRAISON.
- Zodra u uw verzendadres heeft gewijzigd, klikt u op de knop Bevestigen. Uw wijzigingen worden dan opgeslagen voor deze bestelling en toekomstige bestellingen.
- Houd er rekening mee dat u dit systeem ook kunt gebruiken als u meerdere afleveradressen heeft.
Heb je nog nooit een bestelling laten bezorgen door een vrachtwagen van Bruyerre?
1. We moeten eerst bepalen of u in aanmerking komt voor bezorging per vrachtwagen. Vul hiervoor het bijgevoegde formulier in en geef ons het bezorgadres, de openingstijden en de eventuele openingstijden.
2. Als uw aanvraag is geaccepteerd en bevestigd, hoeft u alleen nog maar uw pagina opnieuw te laden en de bezorgmethode Bruyerre te selecteren.
Als u factuur niet als betaalmethode kunt selecteren, zijn er verschillende mogelijke redenen. Om dit probleem op te lossen, is het belangrijk de oorzaak te achterhalen:
Had u in het verleden al recht op betaling per factuur?
1. Als dit probleem zich voordoet, is het mogelijk dat u niet bent ingelogd op het juiste klantaccount. Heeft u uw account handmatig aangemaakt? Zo ja, vul dan het onderstaande formulier in. We zullen uw account dan verwijderen en u de inloggegevens voor het juiste klantaccount toesturen.
2. Bent u correct ingelogd op uw klantaccount? Zo ja, dan is het mogelijk dat u niet de juiste betalingsvoorwaarden hanteert of tijdelijk geblokkeerd bent vanwege onbetaalde facturen. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze boekhoudafdeling.
3. Bent u ingelogd met een account van een derde partij dat gekoppeld is aan uw klantaccount? Zo ja, dan moet u uw factuuradres wijzigen naar het factuuradres dat aan uw klantaccount is gekoppeld. Volg hiervoor de volgende instructies:
- Op de pagina waar u de bezorg- en betaalmethoden kunt kiezen, ziet u het volgende veld; klik op Bewerken:

- Vervolgens kunt u het factuuradres en het factuuradres van het klantaccount wijzigen.
- Selecteer een afleveradres dat begint met de naam van uw klantaccount. Er mogen geen andere namen volgen.
- Zodra u uw factuuradres heeft gewijzigd, klikt u op de knop Bevestigen. Uw wijzigingen worden dan opgeslagen voor deze en toekomstige bestellingen.
Heeft u momenteel geen toegang tot factuurbetaling?
1. We moeten eerst bepalen of u in aanmerking komt voor deze betaaloptie. Vul hiervoor het formulier in. Onze financiële afdeling zal vervolgens controleren of u in aanmerking komt voor factuurbetaling.
2. Als uw aanvraag is geaccepteerd en bevestigd, hoeft u alleen nog maar uw pagina te herladen en de betaalmethode voor de factuur te selecteren.
Technische specificaties vindt u doorgaans direct op de productpagina. U kunt ze rechtstreeks bekijken en downloaden via deze link:

Indien er geen documenten beschikbaar zijn, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze kwaliteitsafdeling : qualite.matprem@bruyerre.be
Maak je geen zorgen, het gebeurt!
Waarschijnlijk bent u ingelogd met een handmatig aangemaakt account en niet met uw professionele klantaccount.
Zo ja, vul dan onderstaand formulier in en leg uit dat u handmatig een account heeft aangemaakt.
Als u bent ingelogd op uw klantaccount, neem dan contact op met uw salesmedewerker. Het is mogelijk dat uw klantaccount moet worden aangepast of dat uw terugkerende artikelen aan uw verlanglijst moeten worden toegevoegd.
Ontdek alle functionaliteiten van de Webshop
Maximaliseer uw klantervaring en maak optimaal gebruik van onze tools!